ömer faruk tekbilek - manhem


evet bu şarkı ömer faruk tekbilek'in one truth albümünden bir parça.galiba çok kıyıda köşede kalmış bir parça, bunu herkesin bu adamın en ünlü parçası olarak ''i love you'' parçasını bilmesinden anlayabiliyorum.bu parçayla alakalı düşüncelerimi şimdilik yazmıyorum.önce biraz dinlensin. zaten tavrım da bu şekilde olacak birileri dinlesin yorumlasın ben de kendi yorumlarımla kişiyi yönlendirmeyeyim.
amam. film bu sefer başladı şimdi relax.
ömer faruk tekbilek

7 dinleyen:

pudra dedi ki...

çok fazla parça diyerek işe başlamışız meh

ZehirliÖrümcek dedi ki...

Önce yalnızlık. Korku. Endişe. Bir veda; sonsuza giden vapurdaki sevdiğine. Son kez batan güneş, yürekte ağır bir taş. Ama çok harika bir huzuru da var. İlginç!

pudra dedi ki...

ruhu sıkan bir parça biraz.büyük ve kuru bir ekmeği yutmaya çalıştığında yemek borundan inerken yemek borundaki tüm nemi suyu emer sen de acı çekersin ya önce o hale getiriyor sonra hafifletiyor.

Adsız dedi ki...

garip bir ürperti hissediyorum. bana kaybettiğime hala alışamadığım insanı hatırlatıyor. çeşitli çağrışımların sonunda boğazım kuruyor, gözlerim doluyor. bu yüzden pek dinlemeye cesaret edemediğim bir parça..

bana böyle hissettirmesinin nedeni belki parçadan ötürü belki yollandığı dönemden ötürü bilemiyorum ama her iki türlü de benim kalbimi sıkıştıran ama bi yandan da değişik bi huzur veren parçadır kendisi.

pudra dedi ki...

şarkılar bazen kokular gibi davranıyor hatta hep derim zaman makinasına gerek yok koku ya da müzik ile zaman içinde o hareketi sağlayabiliyorsun. ki bazen o hareketler insanı acıtıyor.
ölümlü olmayı çok sevdiğim tbairle tokat olarak yanağına bırakan bir parça

e. dedi ki...

negzel olmuş burası

pudra dedi ki...

:) teşekkürler