Archive - Bullets




Neden son albümlerinden bir parça seçip buraya koydum bilmiyorum. En az beğendiğim albümlerinden birisi Controlling Crowds, fakat 2 şarkı var ki içinde - ki, bi tanesi Bullets - albümü kurtarmışlar gibi. Ayrıca bilen var, bilmeyen var. Daha önceki albümlerine ulaşamayanlar olabilir diye daha güncel bir albümle başlamak istedim (başlamak demişken de, yönetimi buradan kutluyorum. benim gibi bir müzikal dehayı aralarına kattıkları için)

Parçadan bahsedeyim biraz. Son 2 albümdeki elektronik > akustik geçiş olayını yine kullanmışlar (bkz. Black) Ve bu kez çok daha hoşuma gitti bu geçişler (3:15) Ayrıca bu albüme özgü olmamakla beraber, kelime tekrarları fazlasıyla. Bir vurgulama amacı var tabii ki. Archive derin bir grup olduğundan sözlere çok önem veriyor. Hatta şöyle söyleyim her ruh haliniz için mutlaka bir parça yapmışlardır. (arayın bulun, henüz öyle bir arama motoru gelişmedi) Sözlere kulak veren biri değilim pek, ancak parçayı hatmetmem lazım ki sonra sözlerini de dinleyeyim. Fakat Archive için bu pek geçerli değil, dinliyorum sözlerini de alenen. Neyse, şundan bahsediyor şarkımız yamulmuyorsam; cinnet geçirmek üzere olan, seri katil olmaya meğilli bir abla, abi. Personal Responsibility diye bağırırken dr. jeckyl & mr. hyde sendromu yaşıyor gibi. Fakat parçaları müzikal anlamda değerlendirdiğimden, bunu da o yelpaze de değerlendirdim. Tamamen müzikal bir başarıdır kendisi kanımca. Buyrun.

3 dinleyen:

pudra dedi ki...

yalnızbu olmamış biliyor musun?
senin bu parçayı http://uykugecirmez.org/?p=516 bu yazın ile beraber sunman gerekiyordu.işte o zaman bu şarkı subliminal textini havaya salıyor.ilk dinlediğimde eh demiştim ama şimdi iyi oldu.ama yine de pintilik yapacağım bu göreli işine gelen tavırları yüzünden.ve ona 8 puan vereceğim.

*vereceğim şeklinde yazmak çin işkencesi gibiymiş.

Jack dedi ki...

oh. kalın kafalıyım biraz. anladığım kadarıyla 8 puan iyi gibi. pintilik yapmışsan hele. yeni bir format oneriyorum. şarkılara puan vermece.

Jack dedi ki...

o yazıyı bununla hayal et http://www.youtube.com/watch?v=kJmcTpggknk