Mew - Special

esasında böyle ekipleri sevmiyorum sesleri beni rahatsız ediyor ama hep abuk zamanlarda denk gelmemizden kelli değil midir bazı şeylere toleransımızın yüksek olması?
neyse bu şarkı resmen harala gürele giriyor insanın beynine.bana bir kaç konuda çok yardımcı oldu ben de vefa borcumu ödeyeyim.özlemişim zaten keratayı.

videosundan başlamak muhtemelen daha sağlıklı olacak.

6 dinleyen:

pudra dedi ki...

hayır aşktan değil seksten bahsediyorlarmış.

ZehirliÖrümcek dedi ki...

Bana ilkbahar sonu yaz başlarını çağrıştrdı bu müzik. Güneşin, havanın ve canlanan doğanın içime veriği bir huzur var. Ama biraz baş ağrısı yapabilir gibi sanki

pudra dedi ki...

harala gürele demeyelim paldır küldür diyelim.daha iyi karşılıyor durumu.
bir de bu parçada huzur göremedim ben aslında. paldır küldürlüğünden sebep o başağrısı da:)

Adsız dedi ki...

sevgili m0rtis'in benimle paylaştığı ilk parçadır :). sözlerine hiç dikkat etmedim desem yalan söylemiş olmam. nedense sözlerine odaklanamıyorum müziğin ritmine kapılıp gidiyorum. bisikletle sağa sola giderken dinlemek gayet eğlenceli oluyor.

Griffith dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
pudra dedi ki...

mortis bunu bana al merhem olsun diye yollamıştı.iyi ki yollamış.benbunu dinlerken kendimi duvarlara vurmak istiyorum.kontrolsüz bırakıyor beni