Over the Rhine - All i need is everything




bir arkadaşım bu şarkı için "hayatımın filmini çekecek olursam soundtrack'inde kesinlikle bulunacak bir parça" demişti. kesinlikle benim için de geçerli olan birşey bu. ilk önce sözlerine odaklandığım nadir parçalardan kendisi. sözleri gerçekten çok başarılı. parça, hatun ablamızın sesi ile tadından yenmez hale dönüşmüş.

inside, outside,fell new skin.

3 dinleyen:

pudra dedi ki...

sözleri çok fena.şarkı da çok iyi.ama yine de ''the world can wait'' olacak benim filmimin müziklerinden bir tanesi. zaten kendimi şu aralar o sözdeki umarsızlıkta hissediyorum.

Jack dedi ki...

hayatımızın film muzıkleri. hmm. oyle bi listem yok ama film cekersem kullanacagım bişey vardı linkin park - session

pudra dedi ki...

ben aslında burayı biraz da o yüzden oluşturdum. hayatıma sokan müzikleri paylaşmak.evet tam olarak sokmuyorlar (olumsuz olarak) ama yine de etkiliyorlar