Beni Hatırla

Evet, hep ecnebi ürünlerinden gidecek değilim türkçelere sarmak istiyorum biraz , bu şarkı güzel bir beddua olabiliyor bazen. iki ayrı versiyonu var biri Ayşegül Aldinç'in yorumladığı, diğeri de Nazan Öncel'in yorumladığı. Ben Nazan Öncel'inkini daha çok beğeniyorum sebebi Tar olduğunu öğrendiğim enstrümanın daha öldürücü olması herhalde.Tabi ud ile devam ederek nefes alıp almadığınızı kontrol etme durumları da var. Ama diğerinde de Ayşegül Aldinç'in '' beni hatırla'' derken kendinden geçişi var bu sebepten arada kalıyorum. Bir de A.Aldinç'li halinin videosunu paylaşmak istiyorum ki Toprak Sergen'le gözlerimiz şenlensin.Bir de A.Aldinç'in o kocaman gözlerini tabiri caizse pörtlerek şarkıyı söylemeye devam etmesi biraz korkutur ama şarkının genel havasına bakarsak son derece de yerindedir. Tamam bu kadar. Dinleyin.Sevgilisinden ayrılan insanlar yaralarınıza parmak sokmak istiyorsanız deneyin. 5 sene garanti veriyorum.


Ayşegül Aldinç



Nazan Öncel

4 dinleyen:

4Delay dedi ki...

Düzeltme: Tardan sonra giren enstrumen cümbüştür...

pudra dedi ki...

teşekkürler:) enstrüman konusunda sana danışmak lazım anladığım kadarıyla

Adsız dedi ki...

Ayşegül Aldinç daha bi güzel söylüyor bana göre.. nefistir.diledim,dinlerim herdaim.. hoş su sıralar içinde bulunduğum ruhani duruma ise hiç iyi gelmemekle beraber tuzu basmaktadır acımadan..

4Delay dedi ki...

Ben Nazan abuladan yanayım.

Ayrıca bir Muğla'Lı olarak "De gidi Toprak Sergen Die!" diyemeden edemiyorum. Saçlara bak :)