The Strokes - Take it or Leave it

Erkeklere pek sık aşık oluyorum bir erkek olarak. Ama en uzun süreli aşkım sanırım The Strokes'tan vokal Julian Casablancas. Bu adamı neden seviyorum sanırım biliyorum. Ses tonu, sahnedeki kaygısızlığı, saçları ve sanırım İzmir'den Jack Daniel's adlı grubun vokali Anıl ile benzerliği. Beni daha iyi anlarsınız belki videosunu koyarsam. Nedenleri saydım, ama neden bu nedenlere sahibim bilemiyorum. Kadın gibi hissettiriyor bu adam bana kendimi. Böyle de ibneyim işte.


Grubun sinerjisine diyecek kelime bulamıyorum. Sanki hepsinin kafası bi milyon, o an müzik onları orgazma ulaştırcak tek şeymiş gibi. Yalnızca bu videoda da değil, her zaman bu adamlar böyle. Kafamı yükselten bi grup kısaca. Sahnedeki enerjiyi, çekimi, gerilimi görmüyorsanız bişey diyemiyorum.

(bkz. bonus gitaristin mini solosu, julian'ın mikrofonu devirişi ve içindeki atamadığından çenesini sıkması + tişörtünü yırtma isteği -burda gözlerine odaklanıyorum manyak gibi-, davulcunun parçanın sonunda kendinden geçişi)

bu bir aşk mektubu oldu özetle.


0 dinleyen: