Craig Armstrong - Miracle



Evet bu ilk yazımda size takıntılı olduğum müzisyenlerden biri olduğum Craig Armstrog'un bu aralar fazlaca takıldığım Miracle isimli parçasından bahsedeceğim.

Uzun süreden beri Craig Abiyi severek dinlerim. Hatta müziğe bakış açımda bir çağı başlattığını bile söyleyebilirim kendisi için. Ama anlıyorum ki piyano ağırlıklı olmayan film müzikleri bile insanın içinde bulunduğu durumu farketmesine yeterli oluyor.

Parçayı ilk dinlediğimde gözümde paramparça olmuş bir yerin içinde güzel olan ancak o durumda güzelliği farkedilmeyecek şeyler canlandı. İşte "Miracle"ın bana da hissettirdikleri aynen buydu. Yoğun koşuşturmanın içinde kaybolup giden insan benliğinin bir "Mucize" ile kendini farketmesidir. "Kelle koltukta ama hayat ne kadar güzel" diyerek insanın kendi kendini kandırmasını aynı yöntemle insanın yüzünü tokat gibi çarpıyor diyebilirim.

Bu parça der ki "Ey Ademoğlu ! Hayat yeterince boktan; sen en iyisi bir mucize bekleyedur..."

5 dinleyen:

pudra dedi ki...

bir an uyku esnasında uyanıp bir crag armstrong daha eklediğimi sandım öyle benden başkası sevemez gibi hissediyorum. miracle çok deli bir parça.
hatta o albümden waltz,amber,miracle ve beauty favorimdir.
ve tabi ki hoşgeldin

Adsız dedi ki...

Craig abiyi severek dinlerdim ama vazgeçilmezler listesine eklemem de sevgili pudra'nın payı büyüktür.
şahane bir parça.ilk post için şahane bir seçim.

ve hoşgeldiniz =)

divina dedi ki...

Şarkı çok güzelmiş ve hoşgeldiniz! :)

diğer-im dedi ki...

teşekkürle; beğenmenize sevindim cidden :))

pudra dedi ki...

biraz karıştı galiba ahahaha