gordon gano&linda perry - so it goes



bu şarkıyı bana bir arkadaşım yolladı, herhalde asıl sahibinden daha çok sevdiğim parçalardan bir tanesi de budur.ne alaka denebilir ama bir süre vokal kadın mı erkek mi diye düşünmüşlüğüm oldu. bunda tabi ki gordon gano etiketli olması da etkendi.
neyse safi vokalle başladı bu ne lan dedim sanki vokal bir yere yetişmek ister gibiydi bir ritm yakalamak ilster gibi hatta.tam o dakikada enstrümanlar devreye girdi ve ben ağzımın payını alarak yerime oturdum.bazı şarkılar vardır safi müziğiyle, safi vokaliyle bazen de sözleriyle sizleri sömürür. bunların üçünün bir arada bulunması nazarımda altın orandır(phi) ve işte o oran bana göre bu şarkıda vardır. gordon gano'yu violent femmes'den biliyordur bilen.bu ise hitting the ground adlı zor bulunan bomba vokallerin iştirak ettiği bir albümden. sayesinde linda perry'i de tanımış oldum.
neyse efendim şarkı seni görür seni analiz eder acını bulur ona parmağını sokar (evet bu tablodaki gibi) oynar oynar ve biter.
benim bunu anlatabileceğim başka ve daha fazla kelimem yok.

you feel so much pain, that is unreal
you feel so much pain, that's how you feel
but it is not just your pain
duyun dinleyin ve itaat edin,bu sefer rica etmem,emrederim.

0 dinleyen: