Lodger - I Love Death

2002'de kurulmuş, Indie tarzında müzikler yapan, derinden eleştiren sözleriyle Finlandiya'dan çıkma bir grup Lodger. Müzikal anlamda ortalamanın biraz üzerinde kaldıklarını düşünüyorum fakat söz ve sunum açısından gayet başarılılar.


I love Death ilk dinlediğim parçaları, hatta kendi hazırladıkları bu ve buna benzer video/lar ile dinleme şerefine eriştim. O zamanlar hemen her toplumda tüketime, ilişkilere, yönetime, paraya ve kısır döngülere yükselen bir eleştiri vardı. Böyle bir dönemde bu videoyu izlemek ve eğlenebilmek zor rastlanan bir şeydi sanırsam. Çok fazla bulandırmak istemiyorum, biliyorum format parçaların hissettirdiği kadar içimizi buraya dökmek, ama sanırsam ben biraz müzik ve sinema konusunda kişisel yorum yapmaktansa bilgi vermeyi tercih ediyorum, karşı taraf kendi hislerini oluşturabilsin diye. Bu bağlamda sinema bloglarına bir antipatim de var. Neyse, kadınların ve bilhassa erkeklerin, böyle boktan bir düzendeki yerini anlatıyor parça, buyrun.



You have to look away at my every meal
inconvenient, but that's the deal
This is what we've become when nothing's real
mental wounds that never heal

2 dinleyen:

4Delay dedi ki...

Adamın suratına yapılmış 10 lu osmanlı tokadı kombosu gibi patlıyor. Çok sağol...

divina dedi ki...

Hakikaten de bu şarkının bir yoruma ihtiyacı yokmuş. Herkes kendine düşeni dinleyince alıyormuş.