ShamRain - slow motions



ShamRain, memleketlileri gibi gothic/atmospheric/melancholic rock kategorisinde eserler veren Finlandiyalı bir grup. Grubumuz intihara sürükleyebilecek güzide parçalara sahiptir.Alanındaki diğer grupların sahip olduğu alışılagelmiş karanlık,depresif,bunalımlı hava bu grupta da mevcut fakat enteresan bir farklılıkta ve sadelikte.

Henüz fazlasıyla Türkiye'de bilinmemekte.Aslında bilinmemesi bence iyi birşey,çünkü maalesef ki popüler olanı kısa sürede tüketme gibi bir alışkanlığı var yurdum insanının.
Bu grup bunalımlı dönemlerimde -ki iyi mi yapıyorm kötü mü bilmiyorum - dinlediğim, benim için etkili bir antidepresandır.. ayrıca grubun vokali Mika Tauriainen 'in sesi çok ama çok hoş.. eklemeden edemeyeceğim.


Gelelim Slow Motions'a..Bu parçamız 2005 yılında çıkarttıkları Someplace Else albümünden. Aslında bu albümde daha başarılı parçaları var ama paylaşmak için bu parçayı seçtim/seçmek zorunda kaldım. grooveshark ile bugünlerde aramız kötü..

Özetle; Slow Motions ziyadesiyle güzel bir parça..Ama fazla dinlenmeye gelmez, çarpabilir.

6 dinleyen:

Adsız dedi ki...

ben bu blog sayesinde paylaşım cimriliğimi azalttım ciddi ciddi.

pudra dedi ki...

ya beyb burda paylaşmak aol ile paylaşmaktan daha risksiz.adama giden dünyanın diğer ucuna gidiyor biliyorsun ahahaha.buraya gelirse ona da selam olsun bu arada.

pudra dedi ki...

bir tane de ispanyol takipçimiz var gracias diyelim

Adsız dedi ki...

ben hep diyorum aol ile paylaş balkanlara doğru yayılsın ahahhaha
evet selam bu arada :)
paylaşım herşeydir vol bilmem kaç :o

ispanyol izleyicimize de buenas noches diyorum..


ya şu ispanyolca kurlarımı bi tamamlayamadım.. "selam. ingilizce biliyor musunuz?" demekten başka birşey bilmiyorum ahahaha

Jack dedi ki...

hola amigas.

parça yarısından sonra daha çok dikkatimi çekti. genel de böyle bi eğilimim yoktur elektronik parçalar haricinde. kızmıyorsunuz umarım sayın irniel, elektronik ile bu güzide akımı aynı potada şey ettiğim için.
7/10

Adsız dedi ki...

saygı duyuyorum sayın Jack :)