Portishead - Magic Doors



"Portishead'in Third albümündeki en en güzel şarkılardan biri. Tükettikçe değeri artan şeylere uzun süredir pek sık rastlamadığımdan olacak ki, son günlerde bu şarkının bu noktadan hayatıma girişine şaşırmaktayım. Hangi sözüne katılayım, hangisine aptal bir ses tonuyla arkadaşıma verdiğim bir karşılık gibi "aynen yaa" diyeyim diye her dinleyişimde kendi kendime soruyorum. Bazen yanımdakilere müzik faşizmi yapıp dinletiyorum defalarca. O varken başka bir şarkıya geçmek bir yana, başka bir şeye odaklanamıyorum bile çoğu zaman. Şarkıdaki kırılganlık ve belirsizlik mi beni bu hale getiriyor yoksa bu şarkının benim içime tuttuğu aynayı kırıp kendimi bu kadar net görmekten kurtulmak mı istiyorum, bilmiyorum. İşin garibi, tüm bunları bilmezken bile içimi okuyor bu şarkı. Öyle üzerine umarsızca saçmaladığım ve sonsuza kadar saçmalayabileceğimi bildiğim bir şey işte bu şarkı da."

demişim bir yerlerde bir zaman.

0 dinleyen: